Jelenleg az Outlook.com rendszereiből küldött email-ekre nem tudok válaszolni. A megoldáson a szerver szolgáltató már dolgozik.

Levelező szerver módosításai

A mai naptól szerver szigorúbban szűri a kéretlen leveleket.

Eddig az email cím használójának konfigurálnia kellett a szűrőt, hogy működőképes legyen. A mai naptól a levelező szerver (MTA) automatikusan megszűri a leveleket egy előre beállított konfiguráció alapján.

A konfiguráció részeként lehetőség van tiltólistára tenni email címeket, amelyeket a rendszer azonnal visszautasít. Ez azért fontos, mert esetenként előfordulhat, hogy a rendszer automatikusan tiltólistára helyez olyan emailcímeket amik több alakalommal is spamként lettek megjelölve, ám azok igazából nem spamek.

A fenti eset elkerüléséhez – amennyiben valaki olyan emailt kap, amit a rendszer spamnek jelölt, de az nem az. Akkor helyezd át az emailt a “NoSpam” mappába, ahol a rendszer felfogja dolgozni, hogy az ilyen típusú emailek nem számítanak spamnek.