P10 Lite: Frissítés B124-ről.
A leírásban található módszer általam kipróbált és használt, ennek ellenére felelősséget nem vállalok bármilyen probléma is merül fel!
Ha esetleg elakadtál írj ide: kapcsolat[kukac]petranyidev.hu
A Huaweinél valamilyen oknál fogva egyes P10 Lite készülékeket nem érik el a frissítések. A tapasztalok szerint a WAS-LX1C432B124 build számú készülékeket érinti ez a probléma.
Az internet megtalálható egy offline szervíz ROM (forrás) , amely SD Kártyáról telepíthető. (Ezzel a ROM-mal a debrand is kivitelezhető.)
A művelethez a következők szükségesek:
- SD Kártya (javaslom hogy exFAT fájlrendszerű legyen) kb. 8GB szabadhelyjel
- Másolási lehetőség PC-ről az SD Kártyára.
- Full Factory reset (TEHÁT MINDEN ADATOD ELVESZIK, EZÉRT MÉG MOST MENTS!!!!!)
- A telefon legyen feltöltve!! Ne merüljön le, és ne legyen töltőn sem a frissítés közben!
- Emlékezz, a Google fiókodra, amit a telefonon használsz, mert a Recovery menüből indított Factory Reset esetén az FRP ellenőrzéshez kell. Ha nem emlékszel rá, vagy szeretnél biztosra menni, akkor a folyamat első lépése a Google fiók törlése legyen!
1. lépés: Ellenőrizd, hogy a telefonod biztosan FÜGGETLEN EU-s (C432-es) ROM-mal rendelkezik. Ennek, illetve hasonlónak kell lennie: WAS-LX1(A)C432B124
2. lépés: Töltsd le az offline csomagot (innen (RAR))
3. A letöltött archívumban RAR/ZIP találsz egy ” dload ” nevű mappát.
4. Ezt csomagold ki pl.: az asztalra, majd teljes egészében másold át az SD Kártya főkönyvtárába (csak a dload mappát és benne a teljes tartalmat)
5. Ha ez sikeres volt, akkor most kezdjük magát a frissítést. Két féle képpen is meglehet tenni, én az emészthetőbbet írom le.
Nyitsd meg a telefonodon a tárcsázó képernyőt és írd be pontosan a következőt:
*#*#2846579#*#*
Ennek hatására elő fog ugrani a Project Menu/Szervíz Menü.
Itt válaszd a Software Upgrade funkciót, majd az SDCard Upgrade opciót.
Ezután a rendszer rákérdez egy “Are you sure?” kérdéssel, hogy biztosak vagyunk-e benne. A válasz: Yes.
Ha mindent rendben csináltál, akkor a telefon automatikusan újra fog indulni és el fogja kezdeni telepíteni a csomagot. Ha a “Yes” gomb után valami hiba fogad pl.: “No upgrade file”, akkor valamit nem jól csináltál a másolás során, ezért a rendszer nem találja a frissítő fájlt.
Ha a telefon elkezd telepíteni, akkor várd meg ameddig a folyamatjelző végig ér. Ha itt valami hiba üzenet adódik, akkor próbáld újra a másolást!
Ha a frissítés sikerrel jár, akkor a telefon 100% után automatikusan újra fog indulni és bootolni kezd. Van rá esély, hogy nem fog elindulni, hanem csak a Huawei logóig jut, viszont mindenképpen várj vele!! Ha hosszabb idő után sem lép tovább, akkor Factory Reset kell!
Ha minden rendben lezajlott, akkor a build számodnak hasonlónak kell lennie: WAS-LX1C432B182 vagy WAS-LX1C432B183.
Ez után kereshetsz új frissítést, és fel is fog ajánlani egy újabb frissítést.
Itt javasolnám a “Legfrissebb teljes csomag letöltése” opció választását az alábbi módon:
Ezt telepítsd, majd javaslok egy (vagy még egy) Factory Reset-et!
Factory Reset a következőképpen készíthető:
Kikapcsolt állapotban nyomd a hangerő fel + bekapcsoló gombokat. Miután a készülék bekapcsolt a bekapcsoló gomb elengedhető.
!! A Recovery menüben működik az érintőképernyő. !!
Ez után megjelenik a recovery menü 3 opcióval:
Reboot System Now
Wipe data/factory reset
Wipe cache partition
Itt válaszd a 2. lehetőséget, majd amikor újra rá kérdez válaszd újra a wipe data/factory reset opciót.
Ha ezzel meg van érdemes lefuttatni a wipe cache partitiont is. Majd válaszd ki a reboot system now-t.
A Factory reset után a készüléknek alapjaiban tovább tart az indulás, légy türelmes!
Ha minden rendben végbement a garanciád is érintetlen kellett hogy maradjon!!